Šokoladas – vienas labiausiai žinomų ir mėgiamų konditerijos gaminių. Norint parduoti šokoladą, neužtenka vien tik sukurti gerą skonį (juk, iš esmės, visų šokoladų skonis daugiau ar mažiau yra panašus), reikia dar mokėti gaminį tinkamai pateikti pirkėjui.
Skaityti toliau »
Kartą susirinko banglenčių gamintojas Insight 51 ir fotografas Dustinas Humphrey, ir kaip priimta pas fotografus, pradėjo fotografuotis. O kadangi fotografas yra labai talentingas, o ir kompanija Insight 51 nepėsčia, nuotraukos gavosi tiesiog fantastiškos. Beje, visos jos buvo padarytos nenaudojant grafinių redaktorių.
Skaityti toliau »
Įsivaizduokite, kad parduotuvėje įėjote į liftą, o po kojomis jums vietoje grindų - tuštuma. Tokią unikalią 3D iliuziją, sukrėtusią prekybos centro Southside lankytojus, sukūrė dailininkas Andrew Walker. Ši partizaninė reklama buvo sukurta naujojo atrakciono, atidaromo Alton Towers Resort proga. "Kuriant šią iliuziją, mes norėjome atkreipti dėmesį į labiausiai paplitusias mūsų baimes - aukščio baimę, tamsos baimę ir klaustrofobiją", - teigė kompanijos atstovė.
Skaityti toliau »
Pasaulio laikrodininkų sąmokslu vadinamas keistas fenomenas, kurį žiniasklaida ir interneto bendruomenė aptarinėja jau mažiausiai penkioliką metų. Visiems klausimus kelia tai, kad visose reklamose laikrodis visada rodo 10 valandų 10 minučių. Kodėl taip yra?
Skaityti toliau »
Ne taip seniai, gatvės artistai, kurie piešia ne tik dažais, bet ir šešėliais sukūrė įdomią lauko reklamą kompanijai Newcastle. Menininkai išnaudojo 3000 dangtelių lentai, ant kurios pavaizduotas žmogus, kuris vakare tarsi atgija ir bando pasiekti elio butelį. Reklaminės kampanijos šūkis buvo: "Išbandyk šviesesnę tamsos pusę".
Skaityti toliau »
Dizaineriai visada siekia suteikti žmonėms kuo didesnį estetinį malonumą. Šiame straipsnyje rasite sąrašą daktų, kurie šiais metais susilaukė ypatingo pirkėjų dėmesio.
Skaityti toliau »
Kaip vartotą priversti išjungti reklamos "atmetimo" režimą ir jį savo sudominti produkcija? Yra įvairių būdų: skirtukai, trimatis vaizdas, suklijuoti arba iškirpti puslapiai ir daug kitų.
Skaityti toliau »
Religinės bendruomenės skundžiasi milžinišku tikinčiųjų nutekėjimu. Dėl krentančio bažnyčių lankomumo atitinkamai krenta ir bažnyčių pajamos. Siekiant prisitaikyti prie šiuolaikinio gyvenimo realijų, XXI amžiaus Bažnyčia bando prabilti šiuolaikiniam žmogui suprantama kalba ir todėl kreipiasi į reklamos agentūras.
Skaityti toliau »
Hervé de Crecy ir François Alaux agentūros Fred et Farid užsakymu sukūrė nepakartojamą reklamą Decathlon kompanijos produkcijai. Reklaminės kampanijos pagrindinis šūkis yra „Mums visiems reikia šilumos“. Šis vaizdo klipas – tai nuostabus vaizdų, spalvų ir garsų derinys, iš tiesų sukeliantis neįtikėtinai šiltus jausmus.
Skaityti toliau »
Pasaulyje bažnyčios aktyviai naudoja reklamą, kad pritrauktų kuo daugiau tikinčiųjų.
Skaityti toliau »

Kategorijos